2. В скільки етапів вивчається нумерація чисел у межах
тисячі?
3. Чи правда, що у концентрі «1000» вивчають спочатку письмові, а потім
усні прийоми - додавання і віднімання; множення і ділення?
4. Що таке тисяча?
5. В який період вивчається множення
двоцифрових чисел на двоцифрове і ділення трицифрових чисел на двоцифрове?
6.У якому класі згідно програми розглядають випадки письмового
множення і ділення на одноцифрове число?
7. Який спосіб використовують для віднімання круглих трицифрових чисел?
8.Яке основне завдання вивчення нумерації в
концентрі тисяча?
9. З чого починають вивчати усну нумерацію в межах 1000?
10. У якому порядку на підготовчому етапі вивчаються
усні прийоми «+» і «–» в межах тисячі?
а додавання виду 430 + 500, 430 + 50;
б) додавання і віднімання виду 60 + 90, 120 – 30;
в) додавання і віднімання круглих сотень;
г) додавання і віднімання виду 560 + 320, 560 – 320.
11.Розмістіть у якій послідовності вивчається нумерація чисел у концентрі
«тисяча»:
а) письмова нумерація чисел у межах 1000;
б) підготовча робота;
в) усна нумерація чисел у межах 1000.
12. Визначте послідовність вивчення множення і ділення в межах 1000 на
одноцифрове число
а) множення круглих сотень на одноцифрове число;
б) множення круглих десятків на одноцифрове число;
в) ділення чисел, що являють собою круглі десятки;
г) ділення чисел, розряди сотень і десятків яких ділять на дільник.

Комментариев нет:
Отправить комментарий